KAPCSOLATTARTÓKNAK

I.) GÉPJÁRMŰ ÁTVÉTEL ÉS LEADÁS

1. Gépjármű átvétele
   1.1. Kapcsolatfelvétel
      1.1.1. Az átvétel történhet
   1.2. Javasolt előkészületek
   1.3. Az átvétel napján
      1.3.1. A kötelező tartozékok megléte
      1.3.2. A gépjármű(vek) állapotának felmérése
      1.3.3. A szükséges dokumentációk átvétele
   1.4. Mi történik még az átvétel napján?
      1.4.1. Gépjárművekkel kapcsolatban
      1.4.2. Operatív használattal kapcsolatban
   1.5. Autó átvételét követő napokban
2. Gépjármű leadás
   2.1. Kapcsolatfelvétel
   2.2. Javasolt előkészületek
   2.3. A visszavét napján
3. Gyakran ismételt kérdések
   3.1. Hol vehető át az új gépjármű?
   3.2. Mire kell készülni az átvétel napján?
   3.3. Mik a kötelező tartozékai az autónak, amit az átvétel során ellenőrizni kell?
   3.4. Mi történik, ha sérülést vagy hibát észlelünk az átvétel során?
   3.5. Kapunk üzemanyagkártyák az autó átvételekor?
   3.6. A leadás előtt mennyi idővel szükséges jelezni a gépjármű visszavételi igényt?
   3.7. Tisztán szükséges visszavinni az autót leadásra?
   3.8. Mennyi időt vesz igénybe egy gépjármű átvétel vagy leadás?

 

II.) KARBANTARTÁS ÉS JAVÍTÁS

1. Kötelező időszaki szerviz
   1.2. Miért fontos Neked a kötelező szerviz betartása?
2. Eseti meghibásodás
   2.1. Nagy javítások – Mindig szükséges előre időpontot egyeztetni
   2.2. Kisebb javítások – Lehetőség van soron kívüli javításra, ehhez egyeztess a kollégáinkkal
3. Szakszerviz kiszolgálás központi bejelentéssel
4. Jelzések a műszerfalon
   4.1. Javasolt karbantartási folyamatok a gépjármű meghibásodásának elkerülése érdekében
5. Visszahívási kampány
6. Műszaki vizsga
   6.1. Amennyiben Ti vagytok az üzembentartók
   6.2. Amennyiben nem Ti vagyok a jármű üzembentartói
7. Csereautó, Hozom-Viszem szolgáltatás
   7.1. Csereautó biztosítása
   7.2. Hozom-viszem szolgáltatás
8. Gumiabroncs-hiba: defekt kezelése
   8.1. Szervizbejelentés
9. Mercarius saját szervizei
10. Gyakran ismételt kérdések
   10.1. Miért fontos a kötelező szerviz betartása?
   10.2. Milyen hibakategóriák esetén szükséges előre időpontot egyeztetni?
   10.3. Milyen kisebb javításokat lehet soron kívül elvégezni?
   10.4. Van lehetőségem csereautó igénybevételére a szervizelés ideje alatt?
   10.5. Mi a teendő defekt esetén?

 

III.) SZEZONÁLIS GUMICSERE

0. Irány az online foglaló!

1. Időpontfoglalás saját szervizpontjainkra
   1.1. Hol tudok időpontot foglalni?
   1.2. Mikortól foglalhatok időpontot?
   1.3. Hány nappal előre foglalhatok időpontot?
   1.4. Mire készüljek, várhatóan mennyi időt vesz igénybe az abroncs-csere?
   1.5. Hol találom a Mercarius saját szervizpontjait?
   1.6. Eldönthetem, hogy melyik szervizben szeretnék menni?
   1.7. Honnan tudom, hogy sikeres volt a foglalásom?
   1.8. Ha lekésem az időpontomat mi történik, mi a teendőm?
   1.9. Meddig tart a 2024-es téli gumicsere szezon?

2. Időpontfoglalás a partnerhálózatunknál
   2.1. Hogy működik a partnerhálózatotok?
   2.2. Hogy tudok időpontot foglalni egy partneretekhez?
   2.3. Mikortól foglalhatok időpontot?
   2.4. Helyileg hol találhatók a partnereitek?
      2.4.1. Partnerhálózatunk listája
   2.5. Partnereiteknél várhatón mennyi időt vesz igénybe az abroncs-csere?
   2.6. Ha lekésem az időpontomat mi történik, mi a teendőm?
   2.7. Országos partnerhálózatnál van lehetőségem Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevételére?
   2.8. Nem a flotta.marso.hu-n lehet foglalni?

3. Időpontfoglalás Hozom-Viszem szolgáltatással
   3.1. Hol tudok időpontot foglalni?
   3.2. Mikortól foglalhatok időpontot?
   3.3. Hogy tudok időpontot foglalni Hozom-Viszem igénybevételével?
   3.4. Hány nappal előre foglalhatok időpontot?
   3.5. Partnerhálózatotoknál tudok Hozom-Viszem szolgáltatást igényelni?

4. Kapcsolattartás gumicsere ideje alatt
   4.1. Hogy tartjátok velem a kapcsolatot a gumicsere ideje alatt?
   4.2. Milyen automatikus e-mailek érkezésére számíthatok az időpontfoglalásom után?
   4.3. Milyen esetben kaphatok még üzeneteket tőletek?
   4.4. Kaphatok naptárértesítést a foglalt időpontomról?
   4.5. Ha törlőm a naptármeghívómat, azzal lemondom az időpontomat?

5. Szervizigény gumicsere szezon alatt
   5.1. Gumicsere és szervizigényem is van, foglalhatok online időpontot?
   5.2. Mit tegyek, ha gumicsere mellett más szervizigényem is van?
   5.3. Nincs szervizigényem, ez esetben, hogy tudok gumicsere időpontot foglalni?
   5.4. Csak online tudok foglalni gumicsere időpontot?

6. Időpontmódosítása vagy törlés
   6.1. Hogy tudom módosítani vagy törölni online a foglalásomat?
   6.2. Legfeljebb mennyi idővel előre módosíthatom, vagy törölhetem a foglalásomat?
   6.3. Lehet két időpont foglalásom egy rendszámmal?
   6.4. Töröltem az időpontomat, mikor nyújthatok be új foglalást?
   6.5. Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot módosítani?
   6.6. Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot törölni?
   6.7. Hozom-Viszem szolgáltatás esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
   6.8. Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?

 

IV.) KÁRÜGYINTÉZÉS

1. Kárügyintézés
   1.2. Kárügyintézés központi bejelentéssel
   1.3. Kárügyintézés online a Mycarius-on
   1.4. Jellemző káresemények
      1.4.1. Saját hibás káresemény
      1.4.2. KGFB káresemény
      1.4.3. Üvegkár
      1.4.4. Töréskár
      1.4.5. Vadkár
      1.4.6. Totálkár

 

V.) ADMINISZTRÁCIÓ ÉS DOKUMENTÁCIÓ

1. Adminisztráció és dokumentáció
   1.1. Szerződésmódosítás közvetlenül a kapcsolattartó segítségével
2. Még nem vagy az ügyfelünk? Kérj ajánlatot!

 

VI.) SZÁMLÁZÁS ÉS BÍRSÁG

1. Számlázás
   1.1. Számla megnevezés szerint
   1.2. Számla küldés módja szerint
   1.3. Számla típusa szerint
2. E-számla nyilatkozat
   2.1. Nyilatkozás e-számla befogadásról
   2.2. Fontos tudnivalók az elektronikus számlával kapcsolatban
   2.3. Számlázással kapcsolatos megkeresés
3. Bírság
   3.1. Helyszíni bírság
   3.2. Postai úton / Cégkapun keresztül érkezett bírság
   3.3. Postai úton keresztül beérkező bírságok lehetséges típusai
   3.4. A Mercarius nevére szóló bírságok ügyfeleink vagy bérlőink felé történő áthárítása és tovább számlázása
4. Gyakran ismételt kérdések
   4.1. Számlázással kapcsolatos gyakori kérdések
      4.1.1. Nem érkezett meg a szála, mi a teendőm?
      4.1.2. A gépkocsi használó visszaadta a járművet, mikor érkezik a jóváírás?
      4.1.3. Nem megfelelő rendszám, időszak, megnevezés vagy dátum szerepel a számlán, hogyan kérhetek helyesbítést?
      4.1.4. Nem értünk egyet a visszavételi elszámolással, kihez fordulhatok?
   4.2. E-számlával kapcsolatos gyakori kérdések
      4.2.1. Mi az elektronikus száma?
      4.2.2. Hogyan lehet elektronikus számlát kérni?
      4.2.3. Mi történik, ha nem igénylem az elektronikus számlát?
      4.2.4. Hogyan kell megőrizni az elektronikus számlát?
      4.2.5. Milyen technikai feltételek szükségesek az e-számla használatához?
      4.2.6. Mi a hash-kód, és miért fontos?
      4.2.7. Hogyan férhetek hozzá az elektronikus számlához?
      4.2.8. Hogyan léphetek kapcsolatba a számlázási csapattal?
      4.2.9. Milyen mellékletek lesznek az e-számlához?
   4.3. Bírsággal kapcsolatos gyakori kérdések
      4.3.1. Mi a teendő, ha a gépjármű vezetője helyszíni bírságot /parkolási bírságot kapott?
      4.3.2. Mi a teendő, ha a gépjármű használója felhajtott az autópályára, de nem vett matricát?
      4.3.3. Mi a teendő, ha a vásárlás során el lett írva a rendszám?
      4.3.4. Mi a teendő, ha bírság számlát kaptunk a Mercarius Kfttől, és nem értünk egyet a tartalmával?