Aktuális álláshirdetéseink

 

A Mercarius Flottakezelő Kft. a magyar flottakezelési piac egyik legrégebbi és mára egyik legnagyobb szereplője. Jelenleg több mint 5000 db-os gépjárműparkkal szolgáljuk ki ügyfeleinket. Egyedi flottakezelési szolgáltatásainkat a finanszírozástól a szervizszolgáltatásokon át, egészen a gépjármű esztétikai állapotfenntartásáig saját magunk végezzük, ezzel biztosítva a minőség feletti teljes kontrollt. A folyamatos szakmai fejlődés lehetőségével, stabil vállalati háttérrel és versenyképes fizetéssel, kellemes környezetben várjuk új munkatársainkat dinamikusan növekvő csapatunkba!

Jelentkezés módja - Kérjük fényképes önéletrajzát az allas@mercarius.hu e-mail címre küldje el a feladatkör és a bérigény megjelölésével!

 

Flotta koordinátor 

 

Leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Ügyfelekkel történő kapcsolattartás;
  • Új gépjárművek beérkezésének nyomon követése; kereskedői hálózattal történő egyeztetés, ügyfél részére történő átadás koordinálása;
  • Csereautó-állomány folyamatos biztosítása, kiadások-visszavételek megszervezése, az autók műszaki állapotának ellenőrzése;
  • A flotta üzemeltetésével kapcsolatos adminisztratív tevékenységek ellátása;
    Gépjárműhasználói tréningek megtartása.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Min. 2 év finanszírozónál vagy flottakezelő cégnél hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Jó kommunikációs és adminisztrációs képesség;
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok;
  • Határozott fellépés, érdekérvényesítő képesség;
  • Párhuzamos munkavégzés, priorizálás;
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód;
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés;
  • Proaktivitás;
  • Stressztűrő képesség;
  • Angol nyelvismeret.

 Munkavégzés helye: Budapest 

 

Adminisztrációs munkatárs

 

Leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Szerződésekhez, finanszírozáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok menedzselése;
  • Munkalapok, szervizesemények regisztrálása;
  • Gépjármű és ügyféladatok módosítása, rögzítése;
  • Számlázás támogatása;
  • Meghatalmazások készítése.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Min. 2 év finanszírozónál vagy flottakezelő cégnél hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Jó kommunikációs és adminisztrációs készség;
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok;
  • Határozott fellépés, érdekérvényesítő képesség;
  • Párhuzamos munkavégzés és priorizálás;
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód;
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés;
  • Proaktivitás;
  • Stressztűrő képesség.

Munkavégzés helye: Budapest 

 

Ügyfélszolgálati asszisztens

 

Leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Ügyfélkiszolgálással kapcsolatos adminisztráció és számlázás;
  • Kapcsolattartás és ügyintézés

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Hasonló területen szerzett 1-3 év szakmai gyakorlat;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Precíz, önálló munkavégzés;
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési tapasztalat.

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat flottakezelési, vagy pénzügyi területen;
  • Idegen nyelv ismerete (angol).


Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerülete

 

Sales manager

 

Leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Új üzleti lehetőségekhez kapcsolódó ajánlatok kidolgozása;
  • Tárgyalások szervezése, lebonyolítása, adminisztrálása;
  • Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel;
  • Valamennyi ügyfél-igény, kérés, adatszolgáltatási igény pontos kezelése;
  • A munkaköri feladatokhoz kapcsolódó adatbázisok folyamatos és pontos adminisztrációja, riportálása és nyomon követése;
  • A teljes értékesítési folyamat menedzselése;
  • Új üzleti lehetőségek proaktív felkutatása.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Felsőfokú végzettség;
  • 3+ év finanszírozónál vagy flottakezelő cégnél hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Kiemelkedő kommunikációs és tárgyalási készség;
  • Angol nyelvtudás;
  • Határozott fellépés, érdekérvényesítő képesség;
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód;
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés;
  • Proaktivitás;
  • Magas stressztűrő képesség.

Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerülete

 

Értékesítési asszisztens 

 

Leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Szerződésekhez, finanszírozáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok menedzselése;
  • Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, a finanszírozó és gépjárműértékesítő partnerekkel;
  • A kereskedelmi igazgatóság munkájának aktív támogatása.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Min. 2 év finanszírozónál vagy flottakezelő cégnél hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Jó kommunikációs és adminisztrációs képesség;
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok;
  • Határozott fellépés, érdekérvényesítő képesség;
  • Párhuzamos munkavégzés, priorizálás;
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód;
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés;
  • Proaktivitás;
  • Magas stressztűrő képesség.

Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerülete