Aktuális álláshirdetéseink

 

A Mercarius Flottakezelő a magyar flottakezelési piac egyik meghatározó szereplőjeként közel 5000 db-os gépjárműparkkal szolgálja ki ügyfeleit. Vállalatunk az alábbi pozíciókra keres jelenleg új munkatársakat.

Jelentkezés módja - Kérjük fényképes önéletrajzát az allas@mercarius.hu e-mail címre küldje el a feladatkör megnevezésével!

 

Sales manager

Kérjük, fényképes önéletrajzát küldje el az Angyal.Tamas@mercarius.hu e-mail címre!

A leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Új üzleti lehetőségekhez kapcsolódó ajánlatok kidolgozása;
  • Tárgyalások szervezése, lebonyolítása, adminisztrálása;
  • Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel;
  • Valamennyi ügyfél-igény, kérés, adatszolgáltatási igény pontos kezelése;
  • A munkaköri feladatokhoz kapcsolódó adatbázisok folyamatos és pontos adminisztrációja, riportálása és nyomon követése;
  • A teljes értékesítési folyamat menedzselése;
  • Új üzleti lehetőségek proaktív felkutatása.

A jelentkezés feltételei:

  • Felsőfokú végzettség;
  • 3+ év finanszírozónál vagy flottakezelő cégnél hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Kiemelkedő kommunikációs és tárgyalási készség;
  • Angol nyelvtudás;
  • Határozott fellépés, érdekérvényesítő képesség;
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód;
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés;
  • Proaktivitás;
  • Magas stressztűrő képesség.

Miért éri meg csatlakozni hozzánk?

  • Lehetőség egy folyamatosan bővülő, fejlődő céghez való csatlakozásra;
  • Lehetőség szakmai fejlődésre;
  • Versenyképes fizetés;
  • Kellemes irodai környezet.

Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerülete

 

Értékesítési asszisztens 

 

A leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Szerződésekhez, finanszírozáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok menedzselése;
  • Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, a finanszírozó és gépjárműértékesítő partnerekkel;
  • A kereskedelmi igazgatóság munkájának aktív támogatása.

A jelentkezés feltételei:

  • Min. 2 év finanszírozónál vagy flottakezelő cégnél hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Jó kommunikációs és adminisztrációs képesség;
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok;
  • Határozott fellépés, érdekérvényesítő képesség;
  • Párhuzamos munkavégzés, priorizálás;
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód;
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés;
  • Proaktivitás;
  • Magas stressztűrő képesség.

Miért éri meg csatlakozni hozzánk?

  • Lehetőség egy folyamatosan bővülő, fejlődő céghez való csatlakozásra;
  • Lehetőség szakmai fejlődésre;
  • Versenyképes fizetés;
  • Kellemes irodai környezet.

Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerülete

Jelentkezési határidő: 2019. augusztus 10.