Időpontfoglalás partnerhálózatunknál

Az alábbiakban országos partnerhálózatunkkal kapcsolatban tájékozódhatsz.

 

Hogy működik a partnerhálózatotok?

Országos partnereinken keresztül történő gumicsere szolgáltatást az autogumiplaza-val együttműködve biztosítjuk, arra törekedve, hogy folyamatosan bővítsük a partnerhálózatunkat.

 

Hogy tudok időpontot foglalni egy partneretekhez?

Az egyszerűbb és kényelmesebb foglalás érdekében a Mercarius oldalán az online platformunkon keresztül elérhetőek a partnereink szabad időpontjai is.

 

Mikortól foglalhatok időpontot?


A 2024-es téli gumicsere szezonra szeptember 16-án (hétfő) reggel 8:00 órától nyitjuk meg a foglalás lehetőségét a weboldalunkon.

Az időpontok október 1-től kezdődően lesznek elérhetőek, hétköznap 8:00 és 16:30 közötti időpontablakok fognak rendelkezésre állni.

Szeptemberben csak az októberi időpontok lesznek foglalhatóak. A novemberi időpontok október 1-től, vagy az elérhető napok beteltétől lesznek láthatóak.

⚠ Fontos, hogy az időpontod előtt legalább 5 perccel érkezz meg partnerünk szervizébe, amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel, jelezd feléjük telefonon!

 

Helyileg hol találhatók a partnereitek?

Partnereink Magyarország több pontján is elérhetőek. A teljes listával kapcsolatban az alábbi gombra kattintva tájékozódhatsz, melyen keresztül a szervizek közvetlen elérhetőségét is megtalálhatod:

 

 

Az autogumiplaza-val közösen folyamatosan bővítjük a vidéki és budapesti partnerhálózatunkat, hogy minél nagyobb lefedettséget biztosítsunk az országban.

 

Amennyiben vidéki gumiszervizeinkkel kapcsolatban kérdésed merül fel, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel az alábbi telefonszámon: +36 30 959 0201!

 

 *A Google-on található elérhetőségek tájékoztató jellegűek és előfordulhat, hogy téves információkat tartalmaznak.

 

Partnereiteknél várhatóan mennyi időt vesz igénybe az abroncs-csere?

Partnerhálózatunk szervizeiben az abroncs-csere hossza nagyjából 30 perc.

Ebből kifolyólag arra kérünk, hogy legalább félórás várakozási idővel számolj!

 

Ha lekésem az időpontomat mi történik, mi a teendőm?

Amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel a partnerünk szervizpontjához, jelezd feléjük telefonon! A választott gumisszerviz elérhetőségeit az időpontot visszaigazoló e-mailben elküldjük Részedre, de az alábbi menüpont alatt is megtalálhatod a kapcsolatfelvételhez szükséges információkat.

⚠ Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy 5 percnél hosszabb késés, illetve extrém módon szennyezett gumiabroncsok esetén partnereink nem tudják garantálni a gumicserét!

 

Van lehetőségem Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevételére?

Országos partnerhálózatunknál nincs erre lehetőség, a szolgáltatás csak saját szervizeinknél foglalt időpontok esetén vehető igénybe.

 

Nem a flotta.marso.hu-n lehet foglalni?

2024-től már nincsen lehetőség sem a vidéki, sem pedig a budapesti partnereinkhez a flotta.marso.hu-n keresztül foglalni!