Kapcsolattartás gumicsere ideje alatt

Az alábbiakban a gumicsere szezon alatt általunk továbbított információkról tájékozódhatsz.

 

Hogy tartjátok velem a kapcsolatot a gumicsere ideje alatt?

Elsősorban e-mailen keresztül.

⚠ Emiatt fontos, hogy a foglalás során olyan érvényes és általad használt e-mail címet adj meg, amelyen keresztül ha szükséges, elérünk Téged az időpontoddal kapcsolatos információkkal. Az online platformunkon végrehajtott összes folyamatot – legyen az foglalás, módosítás vagy törlés – visszaigazoló e-maillel erősítjük meg. 

 

Milyen automatikus e-mailek érkezésé számíthatok az időpontfoglalásom után?

1.) A foglalás elküldése után legfeljebb 10 percen belül érkezni fog egy megerősítő e-mail a megadott címedre. A levélben szerepelni fognak a foglalás fontosabb információi, illetve egy szerkesztői link az igény szerint felmerülő időpont módosításhoz vagy törléshez.

*Amennyiben az e-mailt nem találod postafiókodban, javasoljuk, hogy ellenőrizd a spam mappát. Az egyedi szűrőbeállítások miatt egyes levelezőrendszerek eltérően kezelhetik a leveleket. Így nem tudjuk garantálni, hogy a foglalással kapcsolatos üzenetek nem kerülnek a spam vagy levélszemét mappákba. Amennyiben ott sem találod, kérjük, keress minket elérhetőségeinken a foglalás ellenőrzéséhez!

2. a.) Amennyiben Hozom-Viszem szolgáltatás nélkül foglaltál, az időpont előtt 24 órával egy emlékeztető e-mailt fogunk küldeni Neked a közelgő gumicsere időpontjáról.

2. b.) Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, a gumicsere időpont napján kora reggel küldünk Részedre egy e-mailt a nap várható menetéről.

Módosítás vagy törlés esetén: minden változtatást visszaigazoló e-maillel erősítünk meg. A folyamat csak akkor tekinthető sikeresnek, ha a visszaigazoló e-mail megérkezik postafiókodba.

 

Milyen esetben kaphatok még üzeneteket tőletek?

Amennyiben módosítod vagy törlőd az időpontodat, akkor is visszaigazoló e-mailt küldünk a folyamatról. Akkor számít sikeresnek a művelet, ha a levél megérkezik a postafiókodba. 

⚠ A folyamat végrehajtása és a megerősítő e-mail megérkezése között eltelhet néhány perc.

 

Kaphatok naptárértesítést a foglalt időpontomról?

Igen, amennyiben szeretnéd, hogy az időpontod bekerüljön az e-mail fiókodhoz tartozó naptárba, akkor az online foglalás során az Adatkezelési Tájékoztató felett található jelölőnégyzet megjelölésével tudod kérelmezni. 

⚠ A foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc!

Amennyiben a Hozom-Viszem szolgáltatás mellett igényelsz naptármeghívót, ez esetben az egész napra fog szólni.

*A naptár értesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába, mely 30, 45 vagy 60 perces is lehet. Csapatunknak fontos, hogy biztonságosan folytathasd utazásaidat, ezért a Mercarius által végzett 60 perces hosszúságú gumiabroncs-cserék magukban foglalják a jármű átvizsgálását is, ez a kiterjesztett ellenőrzés jelentősen hozzájárul az átlagos gumiabroncs-csere időtartamának növekedéséhez.*

 

Ha törlőm a naptármeghívómat, azzal lemondom az időpontomat?

⚠ A naptármeghívó elutasítása NEM egyenlő az időpont lemondásával! 

Az időpont törlésének menetéről az "Időpont módosítás vagy törlés" menüpontban olvashatsz részletesen.