KAPCSOLATTARTÁS GUMICSERE IDEJE ALATT
Hogy tartjátok velem a kapcsolatot a gumicsere ideje alatt?
Elsősorban e-mailen keresztül.
⚠ Emiatt fontos, hogy a foglalás során olyan érvényes és általad használt e-mail címet adj meg, amelyen keresztül ha szükséges, elérünk Téged az időpontoddal kapcsolatos információkkal. Az online platformunkon végrehajtott összes folyamatot – legyen az foglalás, módosítás vagy törlés – visszaigazoló e-maillel erősítjük meg.
Milyen automatikus e-mailek érkezésére számíthatok az időpontfoglalásom után?
1.) A foglalás elküldése után legfeljebb 10 percen belül érkezni fog egy visszaigazoló e-mail az általad megadott levelezési címedre. Az üzenetben szerepelni fognak a foglalás fontosabb információi, illetve egy szerkesztői link az igény szerint felmerülő időpont módosításhoz vagy törléshez.
*Amennyiben az e-mailt nem találod postafiókodban, javasoljuk, hogy ellenőrizd a spam mappát. Az egyedi szűrőbeállítások miatt egyes levelezőrendszerek eltérően kezelhetik a leveleket. Így nem tudjuk garantálni, hogy a foglalással kapcsolatos üzenetek nem kerülnek a spam vagy levélszemét mappákba. Amennyiben ott sem találod, kérjük, keress minket elérhetőségeinken a foglalás ellenőrzéséhez!
2. a.) Amennyiben Hozom-Viszem szolgáltatás nélkül foglaltál, az időpont előtt 24 órával egy emlékeztető e-mailt fogunk küldeni Neked a közelgő gumicsere időpontjáról.
2. b.) Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, a gumicsere időpont napján kora reggel küldünk Részedre egy e-mailt a nap várható menetéről.
Módosítás vagy törlés esetén: minden változtatást visszaigazoló e-maillel erősítünk meg. A folyamat csak akkor tekinthető sikeresnek, ha a visszaigazoló e-mail megérkezik postafiókodba.
Milyen esetben kaphatok még üzeneteket tőletek?
Amennyiben módosítod vagy törlöd az időpontodat, akkor is visszaigazoló e-mailt küldünk a folyamatról. Akkor számít sikeresnek a művelet, ha a levél megérkezik a postafiókodba.
⚠ A folyamat végrehajtása és a visszaigazoló e-mail megérkezése között eltelhet néhány perc.
Kaphatok naptárértesítést a foglalt időpontomról?
Igen. Az időpontfoglalás véglegesítése előtt látható egy csúsztatható gomb a GDPR szabályzat elfogadása mellett. Alapértelmezés szerint a naptárértesítés ki van kapcsolva, így ha szeretnél értesítést kapni a foglalásról, manuálisan engedélyezheted a csúszka segítségével.
⚠ A foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc!
Amennyiben a Hozom-Viszem szolgáltatás mellett igényelsz naptármeghívót, ez esetben az egész napra fog szólni.
*A naptár értesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába, mely 30, 45 vagy 60 perces is lehet. Csapatunknak fontos, hogy biztonságosan folytathasd utazásaidat, ezért a MOL Mercarius által végzett 60 perces hosszúságú gumiabroncs-cserék magukban foglalják a jármű átvizsgálását is, ez a kiterjesztett ellenőrzés jelentősen hozzájárul az átlagos gumiabroncs-csere időtartamának növekedéséhez.*
Ha törlöm a naptármeghívómat, azzal lemondom az időpontomat?
⚠ A naptármeghívó elutasítása NEM egyenlő az időpont lemondásával!
Az időpont törlésének menetéről az "Időpont módosítás vagy törlés" menüpontban olvashatsz részletesen.