Az idei téli gumicsere szezonra készülve szeretnénk tájékoztatni, hogy a Mercarius weboldalán 2024. szeptember 16-án, hétfőn reggel 8:00 órától nyílik meg az online időpontfoglalás lehetősége. Fontos megjegyezni, hogy szeptemberben kizárólag az októberi időpontok lesznek elérhetőek, míg a novemberi időpontok október 1-től, vagy az elérhető napok beteltétől lesznek láthatóak. A szezonra október 1. és november 29. között kerül sor, így érdemes időben lefoglalni a megfelelő időpontot.
Az alábbiakban további hasznos információkat találsz az időpontfoglalással kapcsolatban.
|
* * *
Mercarius Flottakezelő Kft.
Székhely: 1142 Budapest, Komáromi út 36-38.
Központi iroda: 1139 Budapest, Lomb utca 30. Balance Hall Irodaház 3. emelet
Cégjegyzékszám: 01-09-886659 | Adószám: 12238673-2-44
MENU_1
IDŐPONTFOGLALÁS SAJÁT SZERVIZPONTJAINKRA
Hol tudok időpontot foglalni?
Saját szervizpontjainkra a központi telefonszámunkon elérhetők, vagy az egyszerűen használható és kényelmesen elérhető online foglaló platformon keresztül, amely weboldalunkon található.
Mikortól foglalhatok időpontot?
A 2024-es téli gumicsere szezonra szeptember 16-án (hétfő) reggel 8:00 órától nyitjuk meg a foglalás lehetőségét a weboldalunkon.
Az időpontok október 1-től kezdődően lesznek elérhetőek, hétköznap 8:00 és 16:30 közötti időpontablakok fognak rendelkezésre állni.
Szeptemberben csak az októberi időpontok lesznek foglalhatóak. A novemberi időpontok október 1-től, vagy az elérhető napok beteltétől lesznek láthatóak.
⚠ Fontos, hogy az időpontod előtt legalább 10 perccel érkezz meg szervizünkbe, ahol kollégáink már várni fognak a munkafelvételen.
Hány nappal előre foglalhatok időpontot?
Legkorábban 8 naptári nappal előre lesz lehetőséged időpontot foglalni.
Mire készüljek, várhatóan mennyi időt vesz igénybe az abroncs-csere?
Az abroncs-csere hossza szervizenként eltérhet, a munka 30, 45 vagy 60 percet vesz igénybe.
Ebből kifolyólag arra kérünk, hogy az általad foglalt időpontnak megfelelő várakozási időre készülj!
*A Mercarius által végzett 60 perces gumiabroncs-cserék magukba foglalják a jármű átvizsgálását, beleértve a folyadékszintek, a világítás, illetve a fékek állapotát is. Ez a kiterjesztett ellenőrzés jelentősen hozzájárul az átlagos gumiabroncs-csere időtartamának növekedéséhez. A Mercarius csapatának célja, hogy Ügyfeleink minél nagyobb biztonságban folytahassák az útjukat egy átvizsgált járművel!
Hol találom a Mercarius saját szervizpontjait?
- M3 Komáromi úti telephely: 1142 Budapest, Komáromi út 36-38.
- M3 Tengerszem utcai telephely: 1142 Budapest, Tengerszem utca 59/A
- M5 Gyáli úti telephely: 1097 Budapest, Gyáli út 48.
- M5 Illatos úti telephely: 1097 Budapest, Illatos út 44.
- Mercarius Debrecen: 4032 Debrecen, Külső Böszörményi út 8.
Más, nem gumicsere szezonnal kapcsolatos ügyben keresnél minket? Töltsd ki az űrlapunkat online!
Eldönthetem, hogy melyik szervizbe szeretnék menni?
Igen, a szezonális gumicsere ideje alatt szabadon megválaszthatod, hogy melyik szervizünkben szeretnéd igénybevenni szolgáltatást.
A rendszámod megadását követően, a következő oldalon megjelennek fővárosi, illetve debreceni telephelyeink naptárai. Itt kiválaszthatod a számodra legoptimálisabb helyszínt és időpontot.
⚠ Azonban vannak speciális esetek, amikor NINCS lehetőséged a szabad telephelyválasztásra:
1.) Hozom-Viszem szolgáltatás igénylése
Az online rendszer automatikusan a Hozzád legközelebbi telephely elérhető időpontjait fogja felajánlani, hogy sofőr munkatársaink kapacitását maximálisan ki tudjuk használni.
2.) Időpont módosítása
Az első foglalásnál a gépjárműved nyári abroncsait raktárunkból az általad megjelölt telephelyünkre szállítjuk és a választott időpontig ott tároljuk. Ebből kifolyólag, ha később módosítanád foglalásodat, csak az előzetesen meghatározott telephely elérhető időpontjai közül válogathatsz.
3.) Speciális emelőigény
Egyes kishaszon-gépjárművek négyoszlopos emelőt igényelnek, amely nem minden telephelyünkön áll rendelkezésre. Amennyiben ilyen típusú autóhoz szeretnél gumiabroncs-csere időpontot foglalni, ez esetben csak az általunk meghatározott telephelyek szabad lehetőségei közül tudsz választani.
Honnan tudom, hogy sikeres volt a foglalásom?
A foglalás akkor válik érvényessé, ha minden szükséges adatot kitöltöttél és beküldtél. A sikeres foglalást az online platform is megerősíti, egy „Sikeres foglalás” üzenet formájában.
⚠ A folyamatot követően visszaigazoló e-mailt küldünk az általad megadott elérhetőségre, amíg ez nem érkezik meg, addig nem minősül sikeresnek a foglalás. Az üzenet megérkezése néhány percet igénybe vehet, ezért kérjük, légy türelemmel!
Ha lekésem az időpontomat mi történik, mi a teendőm?
Amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel hozzánk, mindenképpen jelezd nekünk telefonon!
⚠ Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy késés, illetve extrém módon szennyezett gumiabroncsok esetén nem tudjuk garantálni a gumicserét!
Meddig tart a 2024-es téli gumicsere szezon?
Előreláthatólag november 29-ig fog tartani, de a változtatás jogát fenntartjuk.
MENU_2
IDŐPONTFOGLALÁS PARTNERHÁLÓZATUNKNÁL
Hogy működik a partnerhálózatotok?
Országos partnereinken keresztül történő gumicsere szolgáltatást az autogumiplaza.hu-val együttműködve biztosítjuk, arra törekedve, hogy folyamatosan bővítsük a partnerhálózatunkat.
Hogy tudok időpontot foglalni egy partneretekhez?
Az egyszerűbb és kényelmesebb foglalás érdekében a Mercarius oldalán az online platformunkon keresztül elérhetőek a partnereink szabad időpontjai is.
Mikortól foglalhatok időpontot?
A 2024-es téli gumicsere szezonra szeptember 16-án (hétfő) reggel 8:00 órától nyitjuk meg a foglalás lehetőségét a weboldalunkon.
Az időpontok október 1-től kezdődően lesznek elérhetőek, hétköznap 8:00 és 16:30 közötti időpontablakok fognak rendelkezésre állni.
Szeptemberben csak az októberi időpontok lesznek foglalhatóak. A novemberi időpontok október 1-től, vagy az elérhető napok beteltétől lesznek láthatóak.
A szervizpontok mindent megtesznek annak érdekében, hogy rugalmasan kezeljék a felhasználók átszerelési igényeit a megkeresések és egyeztetések során. Fontos azonban, hogy novemberben a szabad és lefoglalható időpontok esetleg 2-3 hét várakozási időt is jelenthetnek. Ezért ajánljuk, hogy az átszerelést októberben végeztesse el, hogy elkerülje a hosszú várakozást.
⚠ Kérjük, hogy az időpontod előtt 10 perccel érkezz meg a gumiszervizbe, a munkafelvételen már várni fognak. Amennyiben előre látod, hogy késve érkezel, mindenképpen jelezd a szerviz felé telefonon!
Helyileg hol találhatók a partnereitek?
Partnereink Magyarország több pontján is elérhetőek. A teljes listával kapcsolatban az alábbi gombra kattintva tájékozódhatsz, melyen keresztül a szervizek közvetlen elérhetőségét is megtalálhatod:
Az autogumiplaza.hu-val közösen folyamatosan bővítjük a vidéki és budapesti partnerhálózatunkat, hogy minél nagyobb lefedettséget biztosítsunk az országban.
Amennyiben vidéki gumiszervizeinkkel kapcsolatban kérdésed merül fel, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel az alábbi telefonszámon: +36 30 959 0201!
*A Google-on található elérhetőségek tájékoztató jellegűek és előfordulhat, hogy téves információkat tartalmaznak.
Partnereiteknél várhatóan mennyi időt vesz igénybe az abroncs-csere?
Partnerhálózatunk szervizeiben az abroncs-csere hossza nagyjából 30 perc.
Ebből kifolyólag arra kérünk, hogy legalább félórás várakozási idővel számolj!
Ha lekésem az időpontomat mi történik, mi a teendőm?
Amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel a partnerünk szervizpontjához, jelezd feléjük telefonon! A választott gumisszerviz elérhetőségeit az időpontot visszaigazoló e-mailben elküldjük Részedre, de az alábbi menüpont alatt is megtalálhatod a kapcsolatfelvételhez szükséges információkat.
⚠ Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy 5 percnél hosszabb késés, illetve extrém módon szennyezett gumiabroncsok esetén partnereink nem tudják garantálni a gumicserét!
Országos partnerhálózatnál van lehetőségem Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevételére?
Országos partnerhálózatunknál nincs erre lehetőség, a szolgáltatás csak saját szervizeinknél foglalt időpontok esetén vehető igénybe.
Nem a flotta.marso.hu-n lehet foglalni?
2024-től már nincsen lehetőség sem a vidéki, sem pedig a budapesti partnereinkhez a flotta.marso.hu-n keresztül foglalni!
MENU_3
IDŐPONTFOGLALÁS HOZOM-VISZEM SZOLGÁLTATÁSSAL
Hol tudok időpontot foglalni?
Saját szervizpontjainkra a központi telefonszámunkon elérhetők, vagy az egyszerűen használható és kényelmesen elérhető online foglaló platformon keresztül, amely weboldalunkon található.
Mikortól foglalhatok időpontot?
A 2024-es téli gumicsere szezonra szeptember 16-án (hétfő) reggel 8:00 órától nyitjuk meg a foglalás lehetőségét a weboldalunkon.
Az időpontok október 1-től kezdődően lesznek elérhetőek.
Szeptemberben csak az októberi időpontok lesznek foglalhatóak. A novemberi időpontok október 1-től, vagy az elérhető napok beteltétől lesznek láthatóak.
⚠ Amennyiben a szezonális gumicsere idején igénybe veszed a Hozom-Viszem szolgáltatást, előfordulhat, hogy valamivel későbbi időpontot tudunk Számodra felajánlani.
Hogy tudok időpontot foglalni Hozom-Viszem igénybevételével?
A rendszám megadását követően be kell jelölnöd, hogy igénybe szeretnéd venni a szolgáltatást. Ezután, a következő oldalon meg kell adnod a címet, ahova a sofőrszolgálatunknak el kell mennie a gépjárművedért.
Végül az általad megadott cím alapján egy listában fognak megjelenni az elérhető napok, amelyek közül választhatsz.
Kérjük, hogy lehetőség szerint olyan napot válassz ki, amikor akár az egész munkaidőd alatt nélkülözni tudod a gépjárművedet!
Sofőr munkatársunk a választott időpontod napján, a délelőtt folyamán (8:30 után) érkezik az Általad megadott címre és délután (legkésőbb 16:15-ig) vissza is viszi az autódat.*
*Amennyiben a munkaidőd a fenti időpontokon kívül esik, lehetőséged van jelezni felénk az online időpontfoglalónkban.
Hány nappal előre foglalhatok időpontot?
Legkorábban 8 naptári nappal előre lesz lehetőséged időpontot foglalni.
Partnerhálózatotoknál tudok Hozom-Viszem szolgáltatást igényelni?
Partnerhálózatunk nem biztosítja ezt a szolgáltatás, emiatt csak a saját szervizponjainkon tudod igénybevenni.
MENU_4
KAPCSOLATTARTÁS GUMICSERE IDEJE ALATT
Hogy tartjátok velem a kapcsolatot a gumicsere ideje alatt?
Elsősorban e-mailen keresztül.
⚠ Emiatt fontos, hogy a foglalás során olyan érvényes és általad használt e-mail címet adj meg, amelyen keresztül ha szükséges, elérünk Téged az időpontoddal kapcsolatos információkkal. Az online platformunkon végrehajtott összes folyamatot – legyen az foglalás, módosítás vagy törlés – visszaigazoló e-maillel erősítjük meg.
Milyen automatikus e-mailek érkezésére számíthatok az időpontfoglalásom után?
1.) A foglalás elküldése után legfeljebb 10 percen belül érkezni fog egy megerősítő e-mail a megadott címedre. A levélben szerepelni fognak a foglalás fontosabb információi, illetve egy szerkesztői link az igény szerint felmerülő időpont módosításhoz vagy törléshez.
*Amennyiben az e-mailt nem találod postafiókodban, javasoljuk, hogy ellenőrizd a spam mappát. Az egyedi szűrőbeállítások miatt egyes levelezőrendszerek eltérően kezelhetik a leveleket. Így nem tudjuk garantálni, hogy a foglalással kapcsolatos üzenetek nem kerülnek a spam vagy levélszemét mappákba. Amennyiben ott sem találod, kérjük, keress minket elérhetőségeinken a foglalás ellenőrzéséhez!
2. a.) Amennyiben Hozom-Viszem szolgáltatás nélkül foglaltál, az időpont előtt 24 órával egy emlékeztető e-mailt fogunk küldeni Neked a közelgő gumicsere időpontjáról.
2. b.) Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, a gumicsere időpont napján kora reggel küldünk Részedre egy e-mailt a nap várható menetéről.
Módosítás vagy törlés esetén: minden változtatást visszaigazoló e-maillel erősítünk meg. A folyamat csak akkor tekinthető sikeresnek, ha a visszaigazoló e-mail megérkezik postafiókodba.
Milyen esetben kaphatok még üzeneteket tőletek?
Amennyiben módosítod vagy törlőd az időpontodat, akkor is visszaigazoló e-mailt küldünk a folyamatról. Akkor számít sikeresnek a művelet, ha a levél megérkezik a postafiókodba.
⚠ A folyamat végrehajtása és a megerősítő e-mail megérkezése között eltelhet néhány perc.
Kaphatok naptárértesítést a foglalt időpontomról?
Igen, amennyiben szeretnéd, hogy az időpontod bekerüljön az e-mail fiókodhoz tartozó naptárba, akkor az online foglalás során az Adatkezelési Tájékoztató felett található jelölőnégyzet megjelölésével tudod kérelmezni.
⚠ A foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc!
Amennyiben a Hozom-Viszem szolgáltatás mellett igényelsz naptármeghívót, ez esetben az egész napra fog szólni.
*A naptár értesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába, mely 30, 45 vagy 60 perces is lehet. Csapatunknak fontos, hogy biztonságosan folytathasd utazásaidat, ezért a Mercarius által végzett 60 perces hosszúságú gumiabroncs-cserék magukban foglalják a jármű átvizsgálását is, ez a kiterjesztett ellenőrzés jelentősen hozzájárul az átlagos gumiabroncs-csere időtartamának növekedéséhez.*
Ha törlőm a naptármeghívómat, azzal lemondom az időpontomat?
⚠ A naptármeghívó elutasítása NEM egyenlő az időpont lemondásával!
Az időpont törlésének menetéről az "Időpont módosítás vagy törlés" menüpontban olvashatsz részletesen.
MENU_5
SZERVIZIGÉNY GUMICSERE SZEZON ALATT
Gumicsere és szervizigényem is van, foglalhatok online időpontot?
Amennyiben a gumicsere mellett más szervizigény is felmerül az autódnál, arra kérünk, hogy NE használd az online időpontfoglalót.
Az online foglaló meghatározott idősávokat kínál, amely nem elegendő, ha a gépjárműved más szervizszolgáltatásra is szorul.
Mit tegyek, ha gumicsere mellett más szervizigényem is van?
Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon és segítünk a megfelelő időpont egyeztetésében!
Más, nem gumicsere szezonnal kapcsolatos ügyben keresnél minket? Töltsd ki az űrlapunkat online!
Nincs szervizigényem, ez esetben, hogy tudok gumicsere időpontot foglalni?
Amennyiben csak a gumik cseréjére van szükséged, javasoljuk az online foglalás lehetőségét. Ezen a felületen egyszerűen megtalálhatod a Neked megfelelő időpontot.
Saját szervizpontjainkba történő foglalás esetén Időpontoglalás saját szervizpontjainkra menüpontban tájékozódhatsz.
Az országos partnerhálózatunknál történő foglalási igény esetén pedig Időpontfoglalás partnerhálózatunknál menüpont alatt olvashatsz további információkat.
Csak online tudok foglalni gumicsere időpontot?
Nem. Az ügyfeleink igényeihez igazodva csapatunk a telefonos és e-mail alapú időpontfoglalásokat is kezeli.
Azonban a gyorsabb és rugalmasabb ügyintézés érdekében fokozottan ajánljuk az online időpontfoglaló platform használatát.
MENU_6
SZERVIZIGÉNY GUMICSERE SZEZON ALATT
Hogy tudom módosítani vagy törölni online a foglalásomat?
A foglalást követően kapott visszaigazoló e-mail alján található egyedi linken keresztül teheted meg. A hivatkozáson kiválaszthatod, hogy módosítani vagy törölni kívánod az időpontodat.
Időpont módosítási szándékodat kérjük, hogy minél előbb jelezd felénk, így hatékonyan ki tudjuk használni a felszabadult idősávot szervizeinkben.
Legfeljebb mennyi idővel előre módosíthatom, vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ Online foglalt időpont esetén 24 órával a kiválasztott időpont előtt módosíthatod vagy törölheted időponodat.
Abban az esetben, ha 24 órán belül kell lemondanod az időpontodat, szeretnénk megkérni, hogy értesítsd a megfelelő szervizt telefonon keresztül. Köszönjük az együttműködésedet! kapcsolatos ügyben keresnél minket? Töltsd ki az űrlapunkat online!
Lehet két időpont foglalásom egy rendszámmal?
Nem lehetséges ugyanazzal a rendszámmal kétszer új foglalást indítani. Ezért, amennyiben változtatni szeretnél a foglalásodon, mindenképpen válaszd az „Időpont módosítása” opciót.
Töröltem az időpontomat, mikor nyújthatok be új foglalást?
⚠ Időpont törlése esetén új foglalás csak a törléstől számított 2 óra elteltével lehetséges.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot módosítani?
Igen, lehetséges az időpont módosítás a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linken keresztül.
A következő módosításokat végezheted el az online platformunkon:
- megváltoztathatod az időpontot,
- módosíthatod a megadott címet és elérhetőséget.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot törölni?
Igen, a visszaigazoló e-mailben küldött szerkesztő linken keresztül lehetséges a Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén az időpontod törlése.
⚠ Kérjük, hogy vedd figyelembe, az időpont törlése esetén új foglalás csak a törléstől számított 2 óra elteltével lehetséges.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, az online platformunkon a foglalt időpont előtt 48 órával lehetséges a módosítás, illetve lemondás.
Amennyiben 48 órán belül szeretnéd módosítani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt. Előre is köszönjük a közreműködésedet!
Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén, a módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.
Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont módosítására és törlésére a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linkeken van lehetőség.