Irodai asszisztens

A Mercarius Flottakezelő Kft. a magyar flottakezelési piac egyik legrégebbi és mára legnagyobb magyar szereplője. Jelenleg több, mint 13 000 db-os gépjárműparkkal szolgáljuk ki ügyfeleinket. Egyedi flottakezelési szolgáltatásainkat a finanszírozástól a szervizszolgáltatásokon át, egészen a gépjármű esztétikai állapotfenntartásáig saját magunk végezzük, ezzel biztosítva a minőség feletti teljes kontrollt.

További sikereink eléréséhez keressük új munkatársunkat IRODAI ASSZISZTENS pozícióra.

Milyen feltételeknek kell megfelelned?

  • rendelkezel középfokú érettségivel
  • minimum 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod van
  • iktatóprogramokat aktívan, felhasználói szinten ismered
  • magabiztosan kezeled a MS Office programokat (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)

Mik lesznek a napi feladataid?

Adminisztratív feladatok

  • bejövő és kimenő posta, futárok kezelése
  • számlák iktatása IKTATÓPROGRAMBAN
  • nyilvántartások vezetése (munkaruha, parkoló, tárgyalók stb.)
  • dokumentumok rendszerezése


Recepciós feladatok

  • ügyfelek fogadása, kiszolgálása
  • a tárgyalók rendben tartása
  • bejövő telefonhívások kezelése
  • futárszolgálatokkal, irodai beszállítókkal való kapcsolattartás
  • részvétel az irodaüzemeltetési feladatokban

Mi az, amit a Mercarius nyújt?

  • Stabil vállalati háttér, dinamikusan fejlődő szervezet
  • Versenyképes fizetés
  • Éves Cafeteria keret: bruttó 800.000 Ft
  • Befogadó légkör és munkatársak
  • Mobiltelefon magánhasználatra is
  • Szakmai támogatás és fejlődési lehetőség
  • Kávé, tea és hetente egyszer gyümölcsnap
  • Csapatépítők és céges rendezvények

Munkavégzés helye:

  • 1139 Budapest, Lomb utca 30-32.
  • 1097 Budapest, Gyáli út 48.