Irodai asszisztens
A Mercarius Flottakezelő Kft. a magyar flottakezelési piac egyik legrégebbi és mára legnagyobb magyar szereplője. Jelenleg több, mint 13 000 db-os gépjárműparkkal szolgáljuk ki ügyfeleinket. Egyedi flottakezelési szolgáltatásainkat a finanszírozástól a szervizszolgáltatásokon át, egészen a gépjármű esztétikai állapotfenntartásáig saját magunk végezzük, ezzel biztosítva a minőség feletti teljes kontrollt.
További sikereink eléréséhez keressük új munkatársunkat IRODAI ASSZISZTENS pozícióra.
Milyen feltételeknek kell megfelelned?
- rendelkezel középfokú érettségivel
- minimum 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod van
- iktatóprogramokat aktívan, felhasználói szinten ismered
- magabiztosan kezeled a MS Office programokat (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
Mik lesznek a napi feladataid?
Adminisztratív feladatok
- bejövő és kimenő posta, futárok kezelése
- számlák iktatása IKTATÓPROGRAMBAN
- nyilvántartások vezetése (munkaruha, parkoló, tárgyalók stb.)
- dokumentumok rendszerezése
Recepciós feladatok
- ügyfelek fogadása, kiszolgálása
- a tárgyalók rendben tartása
- bejövő telefonhívások kezelése
- futárszolgálatokkal, irodai beszállítókkal való kapcsolattartás
- részvétel az irodaüzemeltetési feladatokban
Mi az, amit a Mercarius nyújt?
- Stabil vállalati háttér, dinamikusan fejlődő szervezet
- Versenyképes fizetés
- Éves Cafeteria keret: bruttó 800.000 Ft
- Befogadó légkör és munkatársak
- Mobiltelefon magánhasználatra is
- Szakmai támogatás és fejlődési lehetőség
- Kávé, tea és hetente egyszer gyümölcsnap
- Csapatépítők és céges rendezvények
Munkavégzés helye:
- 1139 Budapest, Lomb utca 30-32.
- 1097 Budapest, Gyáli út 48.