Szeptember 20-24. között részt vettünk az FMCG piac legnagyobb döntéshozóinak találkozóján, a Business Days konferencián. A szakmai eseményen saját standdal és, a BMW Magyarországgal közösen tesztvezetési lehetőséggel vártuk az érdeklődőket.
A Business Days konferencia minden évben az FMCG szakma legfontosabb történéseit tárgyalja, idén az esemény témája a Covid-19 utáni sikeres újrakezdés volt. A tavalyi aktív részvételünk után, idén is ott voltunk a színvonalas eseményen, ahol a szakma legismertebb képviselői, kis- és nagykereskedők, beszállítók, gazdasági elemzők és szolgáltatók cseréltek tapasztalatot az elmúlt időszak kihívásairól és hasznos tanácsokat adtak egymásnak a sikeres válságkezeléshez és a gazdaság újraindításához.
A konferencia során a Mercarius saját standdal várta a flottakezelési szolgáltatások iránt érdeklődőket. Emellett, a BMW Magyarországgal együttműködve, tesztvezetési lehetőséget biztosítottunk, amely során a német autógyártó hét új, különleges modelljét próbálhatták ki a résztvevők.
„A konferencián a BMW legkedveltebb felsőkategóriás újdonságait vezethették a résztvevők, a dinamikus és sportos BMW X5 terepjárótól kezdve az elegáns BMW 7 limuzinig sok érdekes modellel vártuk az érdeklődőket, hogy mindenki megtalálhassa a hozzá leginkább illő típust. Örömmel tapasztaltuk, hogy a tesztvezetések során az elektromos és a hibrid modellekre voltak a legtöbben kíváncsiak, ami jól mutatja a vásárlók egyre növekvő tudatosságát a zöld mobilitási megoldások iránt ” – mondta a tesztvezetések kapcsán Rónai-Horst László, a Mercarius Flottakezelő Kft. ügyvezető igazgatója.
Az ötnapos konferenciát hagyományosan Tapolcán tartották, az eseményen közel 700 szakember vett részt. Az előadásokat és panelbeszélgetéseket magyar és angol nyelven is követhették az érdeklődők.
„A Trade Magazinnak ezúton is köszönjük a profi szervezést és a Mercarius alapításának 25. évfordulójára átadott elismerésüket” – tette hozzá Koleszár Róbert, a Mercarius Flottakezelő Kft. ügyvezető igazgatója.